Harry har gjort de igen..

2008-05-21 / 14:37:54
Jag har vart in till kil och hämtat mammas hund. Och när jag kom hem igen så hade Harry ännu en gång lagt upp en sko i fönstret. Fast nu har han avancerat till mina stallskor så han hade väl bara orkat med den ena. Men den andra låg nedanför soffan så den va väl påväg upp i fönstret den åxå. Knäppa lilla hund  Vart får han allt ifrån. Så nu ska jag skaffa värsta stora kängorna så han får lite att slita med *fniss*
 
 Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Anne-Marie/Lillan

asg har du också en liten pajas till hund?

Min har också en massa hyss för sig, så roligt när dom har en personlighet och inte bara lunkar runt och inte gör nåt speciellt.



Pözz

Kommenterat - 2008-05-22 / 15:57:26  | URL - http://s0me0ne.blogg.se/?c=120834284
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: