Gött med grillat

2008-05-28 / 22:57:40
Tjoo!!
Nu har vi grillat och käkat go lite halvbränd på utan fläskfilé men potatis sallad. Verkligen massa gott. Satt ute en stund men solen försvann och grannens ungar gallskrek och hoppade på sin studsmatta och störde, så vi gick in.
Inne hra vi sen typ halv 8 spelat supernintendo (supermario) och är fortfarande på samma värld. Går bra väldigt.
Älsklingen börjar att bli lite het här breve mej kan ja lova. Men de märks inte så jätte väl än =)

Smöla har fått ett sår på ryggen igen,. Förmodligen samma eksemliknande som hon hade för ett år sedan. Ska ta å tvätta de och vänta nån dag innan jag kontaktar vet. Börjar bli lite trött på att höra att hon bara har en hormonförändring. Hela hon är ju en enda stor hormon av fel. Synd på en så fin katt.
Men jag får väl va glad över att hon har nå hår kvar alls efter dommen när hon skulle ha kissebäbisar.

Har inte prövat hundarnas nya selar än. Får väl bli i morgon. Dom har bara fått showat lite för husse i dom. Han va väldigt road/intresserad av att se va fina dom blev =)

Har mått lite bättre idag, men känner mej ändå helt slutkörd i kroppen. Ändå har jag ju inte gjort så mycket. Mer än å åkt mellan centrum och huset massa massa gånger då förstås =)

Har tramsat lite idag åxå. Härligt att komma in lite i gänget igen. Och för en gångs skull så va jag ju inte ensam där inne. Dom är alltid lika roliga och framförallt tookiga där inne. De minst normala Fårrummet som finns som Tanten skulle sagt *fniss*
Dock lite dåligt samvete av att jag inte vart in hos ryttarna på flera dagar. Men ibland behöver man vara lite ledig. Vet iaf att mina vänner finns kvar där när jag behöver dom ♥

Typ nu skulle Gino blivit pappa åxå. Jätte tråkigt att de inte blev något. Har verkligen sett fram emot att få se hur ett föl efter honom kan se ut. Men men, jag får väl hoppas att min dröm går som jag tänkt och att jag själv äger en avkomma efter han i framtiden. Synd va de iaf att de inte blev nå denna gången heller eftersom vi försökt tidigare.

I morgon fyller Pimpen år, och jag får ju inte glömma att gratta honom. Han fick ju selen idag men han ska få nå gott i morgon åxå. 2 år lixom, värsta stora grappen. Får väl se till att leta upp gala bilder på honom åxå så jag kan göra ett kolage som jag gjorde till Gino =)

Nu ska jag ta å ägna mej åt spelandet igen  och framförallt åt min älskling!!

Älskar dej som sitter här brevid mej nu!!!!!! ♥
Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Tezz

Gillar verkligen din blogg=) Kikar in lite då och då!! Hoppas ni hade en trevlig kväll!!! Kram Tezz

Kommenterat - 2008-05-28 / 23:16:48  | URL - http://3ez.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: