Go middag!!

2008-05-21 / 12:09:47
Här sitter jag och har typ precis kommit ur sängen. Är helt sjukt trött och sliten idag. Orkar knappt hålla ögonen öppna. Vet inte va de kan va.
Borde snart åka och hämta Julia så hon slipper vara ensam nå mer. Får se om jag kan fjäska lite för mamma så hon svänger in hos hästarna när hon slutar

Annars får jag väl ta hästarna samtidigt som jag åker till kil eller nått.
Skulle verkligen behöva staäda åxå. Men de tror jag att jag gör innan jag åker till skövde i morgon. Undrar om jag borde skaffa mej en karta innan. Fast jag är ju inte direkt kung på att läsa kartor så de skulle förmodligen inte hjälpa mej så mycket

Jaha, man kanske skulle dra sej lös från rövmagneten och åka iväg då..
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: