Go kväll!!

2008-05-20 / 22:09:13
Här sitter jag och Johan och spelar super nintendo så vi är helt hysteriska. =) Men jädrar va duktiga vi är. typ 1 bana i timmen *fniss*
Har inte tänkt så mycket mer på min diagnos utan har lugnt kunnat leva vidare som vanligt.
Idag sa mamma att hon tyckte att jag såg så lycklig ut även fast jag inte mår så jätte bra. Och jag måste erkänna att de är herrn breve mejs förtjänst.

Hoppas att vet fått tummen ur och skickat in receptet till Ginos penicilin och salva i morgon så att jag kan få bukt på de så fort som möjligt. Tråkigt om han ska stå å tappa massa muskler när han är i någolunda form.

Snart är de torsdag åxå och jag blir helt ensam. Men de blir ju en tur till skövde för mej iaf så jag får roa mej lite.
Sen på lördag är de prat på att Z och E ska komma hit så de blir lite smått kalas.

i övrigt så har jag mest slappat efter att jag kom hem från stallet. Mammsen va här så vi åt lite käk. Men de va ju för tusan grishår kvar på fläsket så jag va tvungen att raka de innan de gick att steka =) Så jag tappade matlusten lite pga detta *asg*

Ne nu ska vi ta å se en film...igen, borde nog börja göra film recentioner här inne för jädrar va film vi kikar på.
Ha en trevlig kväll och tussa så gott!!
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: