Fredag kväll---- Namnsdagsbarnet----Weronica

2008-05-31 / 02:29:03
Grattis på namnsdagen till mej själv *rodnar*
Idag har jag och älsklingen käkat lite på VP blev eb kebabalexander för mej. Sen ungicks vi lite med hundana innan vi åkte in till stan och gled runt. Mycket folk ute men då ligt med folk vi knände. Alla kom när vi drog typ. Jag fick mej iag en cheesburgare, så jag va nöjd=)
Annars hände de inte mycketcicstan. Va väl där i fyr timmar.
Hundarna hade skött sej jätte bra när vi va borta.
Så satt vi ute i solen och gottade oss. hur varm och skönt som hellst jue.
Jag har fåttbeställa ett av enhörningshalsbandet som jag ska få av min älsklinh ♥ Får väl se om de kommer fram. Hoppas på de.

Har iaf blivit lite firad på min namnsdag. Mat från Johan och en solstol från mamma. Sen så blir de väl halsbandet som johan a att jag kunde få av honom =)

Har fått gräsmattan klippt idag åxå. så nu är de fint här =)
Vart helt underbart vöder så jag har vart ute nästan hela dageb,
I morgon ska vi in till ikea och härja lite och se om vi hittar nå bra. Behöver nya kuddar och täcke. Men vet inte va jag har råd med.
Nu har vi legat och kollat på film, men älsklingen somnade så jag kollade den själv =) Värsta b rullen.
Har tagit lite nya kort åxå, men dom lägger jag in i morgon när jag är klar i huvudet.

DE är skönt att åka runt i bilden såhär på helgensna. bara titta på folk och umgås litr mrd dom man känner. Mycke bättre än att bara sitta hemma iaf.
Synd om hundarna som satt här i mörkret. Pimpen stod i fönstret precis som när vi åkte, även när vi kom hem. Så de verkar som att han stått där heöa tiden.
Harry hade mublerat upp en stallsko i fönstret och en vanlig sko i soffan =) mina charmtroll.
Lukas bara skäller han. Hoppas han inte skäller hela tiden som vi är borta.

Har inte vart hos hästarna idag heller men carola har haft dom. Skönt att få vara lite ledig. Ska dit efter stan i morgon.

De är nån som snarkar väldigt här =) min goding! Mitt allt! Han får snarka bara för att de är han.
Nu ska jag lägga mej och krama om han lite sen försöka sova.
Har lite nya bilder som kommer i morgon. orkar inte lägga in dom nu =)
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: