Förbannat!!

2008-05-26 / 23:43:15
Vet inte om jag ens borde skriva detta då ni säkert komemr att tycka att jag är en virrig stackars själ som inte borde ha körkort.
Men eftersom jag bjuder på mej själv lite så ska jag berätta om min fina vesit till Ica parkeringen.
Skulle köra golfen till kil så Johan skulle få tillbaka den. Blev lite törstig när jag närmade mej hålan så jag tänkte att jag svänger in på ica i kil och köper en dricka. Och den förbannade jäveln som byggt den parkeringen måste ju vara helt dum i huvudet (sorry) 
Började med att jag hittade en bra plats, tog väl inte ut svängen ordentligt så jag fick börja backa å grejer. Höll på å juckade fram å tillbaka där en lång stund innan jag tillslut kom in i luckan. Snett blev de men jag tänkte att skit samma. Tills jag tittar ut genom rutan och inser att inte ens jag kan komma ut i de mellanrummet. Kanske om jag verkligen tryckt ihop mej.
Men om Astrid 90år skulle ta sej in i bilen breve så hade de nog inte gått.
SÅ jag började att försöka att ta mej ut, väl ur luckan så svängde jag åt fel håll tydligen. För åt de hållet jag körde kunde man fan inte köra ut för där hade en minibuss parkerat. Så jag fick backa mej ut.. Behöver jag nämna hur många kärringstop jag fick innan jag tog mej sjösvett ut ur parkeringen. Kan åxå tillägga som toppen på moset att en polis stod och kollade mej hela tiden och flinade järnet. De gjorde mej inte mindre nervös, sen en bil som de va första gången jag körde.
Bidde ingen dricka för mej iaf.

När jag väl kom till Johans jobb så kollade jag snallt på medans han tvättade bilen.

Sen åkte vi in till stan för att kolla på när Erik spelade match. Sen att vi hade stått å kollat på fel match hela tiden behöver vi ju inte nämna. Så vi kom fram till rätt plan när Erik redan spelat färdigt.
Men vi fick oss en fin promenad ute på bomstad och hundarna fick ju röra på sej. Så de va ju värt de ändå.

Efter detta åkte vi å köpte mat och glass på *rodnar* BK.....igen......

Under kvällen har vi slappat och kollat på en vampyr film och käkat gamla popcorn och ätit lite mer glass

De har iaf vart en händelsefylld dag. Och jag gillar inte golfen lika mycket som jag gjorde innan pga detta. Men vilken tur att jag inte hade audin.
Å vet ni va johan sa nu efteråt då?? Du kunde väl ha ringt mej För då hade han säkert inte skrattat ihjäl sej om jag ringt å sagt att jag satt fast mellan två bilar inne på parkeringen till mitt eget jobb lixom. Tokiga lilla grabb.
Polisen och alla andra som sett mej har ju iaf fått sej ett gott skratt idag. Tur att man kan glädja någon lixom.

Nu har iaf darlingen precis åkt hem och jag sitter här helt ensam med hundarna igen.
Måste nog skaffa mej nå annat halsband till doggisarna för de låter som dom ska ta död på sej själva när man går med dom. Får väl se hur mycket som blir över när räkningarna är dragna.

Nu ska ja nog lägga mej och kolla på ytterligare en film och se om jag kan slappna av lite till innan jag ska försöka sova. Har ju vart värsta hårda dagen för mej  
Natti nattis!!! Sov nu så sött allihopa!
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: