En dag i stallet.

2008-05-23 / 15:15:33
Ja nu va de väl kanske inte en hel dag då men, ett par timmar va ja ju där iaf.
Största delen av tiden gick ju åt att kolla på bääbisarna, men jag hade lite tid att snacka med Zandra och Monica och motionera Jumjum lite.
Longerade Jumjumi en kvart bara så han fick röra på musklerna lite. De va varmt och ganska jobbigt tyckte han.
Gino kramades jag bara med ute i hagen en stund. Ända tills han kom på att han ville äta upp mej och då va de inge kul längre.
Hundarna mina är jätte kära i Samira som löper nu så dom har ju haft fullt upp. Så nu sover dom gott här i sängen.
När jag å Zandra satt ute i solen så började Harry bråka med något bakom dörren. De va en råtta som va nästan lika stor som han själv  Sen sprang den iväg och paniken steg när vi inte såg vart den tog vägen, men vi kom fram till att den nog sprang in i huset för att sova i sängen
Tur att den inte åt upp Harrybarry iaf.

Snart kommer mannen i mitt liv hem åxå. Eller ja snart å snart. Han är väl kvar i stockholm till 16 sen ska han ta sej ut därifrån och åka hela vägen hem. Men han kommer ju iaf hem idag...hoppas jag.
Saknar ju massa nu ju.

Eftersom jag är en sån bildbombare så ska jag även terra er med lite allmänna bilder från dagen i stallet. Först på Jumjum när han springer runt mej och sen ett gäng på hundarna. Vet att Jumjum är lite tjock och omusklad. men de har ju sina anledningar.
 Bildbomb!
Även här är de bara att klicka på bilden så blir den större..
 
    
   
  
  
  
 De ska komma mer bilder men datorn bråkar med mej så dom komemr väl snart bara jag får starta om eländet.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: