Dagen går vidare

2008-05-20 / 13:58:28
Nu har jag vart uppe i stallet och haft en trevlig stund med Zandra. Hundarna har fått härja av sej och även jag fått prata av mej lite.
Eftersom veterinären inte skrivit ut penicilenet till stackars Gino än så fick han nöja sej med att få såret tvättat. De va kraftigt svullet idag och de kletade ganska mycket. Hoppas de inte blir nå värre med de nu i värmen. Tur att de regnat så de inte är så mycket flugor iaf.
I övrigt så verkade han pigg och vaken som vanligt så han är ju inte dålig iaf.

Passar Julia (mammas whippet) idag åxå så jag har haft 4 hundar att hålla reda på uppe i stallet.

Va som händer senare under dagen vet jag inte riktigt än. Mamma skulle komma hit när hon slutat så skulle vi äta nå gott. Sen kommer väl Johan i kväll så de blir nog mys och film. Måste ju passa på innan han åker. =(

Vill att de fina vädret och riktiga värmen ska komma tillbaka, nu är de ju bara grått och tråkigt och förut åskade det. Inte alls kul jue.

Ne man kanske skulle försöka att göra nå vettigt.... som att sätta sej och spela lite tv spel =) Är kraftigt trött i huvudet efter att ha vart på mötet så jag behöver lite stund att koppla bort allt de jobbiga på.
Hörs säkert senare i kväll igen.
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: