Återkopplings samtalet.

2008-05-20 / 10:29:50
Så va de hemska denna dagen färdigt då. Har precis kommit hem från mötet och fått min diagnos.. Jag har en form av neuropsykologiskt funktionshinder (ADD) och sedan socialfobi (hette nå annat finare ord)
Fick inte veta så mycket mer denna gången utan resten kommer om två veckor när jag får reda på vad som ska göras för att de ska bli så bra som möjligt för mej. Nya tabletter kommer det att bli och ny läkare kommer jag att få.
Sen massa massa arbete för att jag ska må så bra som går utan att behöva bli helt slut.
Första målet är ju att jag ska klara av vardagen utan att bli helt kring kring i huvudet.
SEn när jag börjar få lite struktur på det så kan man börja fundera på hur de ska gå att få mej att funka i arbetslivet igen.

Känns ändå skönt att få ett svar på varför jag haft de som jag haft under min uppväxt och varför jag har haft de så svårt genom åren.
Blir dock irriterad på alla människor jag haft runt mej som inte misstänkt de minsta felet på mej. Men de är ju inget man kan göra nått åt nu.
Så nu är de bara att bita ihop och ta nya tag för att försöka komma på benen igen.
Bävar lite för att ytterligare en gång få byta tabletter dock =/

Vet inte så mycket i "funktionshindret" själv än så jag får forska lite i de innan jag kan uttakla mej allt för mycket om de hela.
Men jag ska väl klara mej igenom detta åxå.
Jag ska va stark!
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: