2 lamm till i stallet

2008-05-23 / 14:57:11
Nu har jag vart uppe och plåtat bäbabäbisar!!! Å jag är helt kär. De kom två lamm till i morse strax innan jag kom dit. De ena har jag adopterat och döpt till Horton. Om de skulle råka va en tjej (vilket vi hoppas) så blir de Horttan =)
Dom två nya lammen kom ut åt fel håll så veterinären fick komma och hjälpa till att få ut dom. Så lilla Horton är lite klen än så länge men hoppas h*n piggnar till.
Mitt lamm är den som är hel vit på benen, den andra (än så länge namnlös) har bruna ben.
Här kommer massa bilder på dom små söta liven.

Hejhej till Monica och Krister som jag vet läser detta =)
 
Börjar givetvis med bilder på Horton.
(bara klicka på dom små bilderna så blir dom större)

  
 

Nu fortsätter jag med lite blandade bilder på hela högen=) För nu vet ni ju vem som är min *fniss*
   
  
 

 
 
Så de va en liten visaning av vårasmå bääbisar.
Har några på mobilen åxå som jag inte fått in i datorn än.

Till Monica och Krister...igen =) om ni ser under mina inlägg så står det komentera. Där kan ni klicka och skriva till mej om ni vill. Inte alls avancerat. Skriv bara ert namn och sen va ni vill säga =)
Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Monica

Hej!

Va´jättekul att få se bilderna skickar adressen till Christer och Erik!!



Kram

M

Kommenterat - 2008-05-23 / 15:40:45
Postat av: Christer

Hej

Fina bilder...

Ofattbart att jag var med och hjälpte fram bubbarna för några timmar sedan.

Går gärna in och kollar vid fler tillfällen.

Chrille

Kommenterat - 2008-05-23 / 16:04:49
Postat av: Trixar

Världens sötaste lamm!

Kommenterat - 2008-05-24 / 11:08:13
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: