Ute i solen och glassar

2008-06-02 / 13:29:13
Haj! Här ligger jag ute i solen och slappar och lyssnar på bruno. Skrattar lika mycket varje gång jag hör de :) rätt varmt här ute men måste ju skaffa mej färg innan vi åker till bug run:) har vart hos psykologen idag. Bara lite allmännt snack. Ska ju på sista överlämnings samtalet i morgon så de blir väl mer snack då. Så jädra skönt att allt snart är över och man har fått lite svar på både de ena och de andra. Så till helgen ska jag bara slappna av och må gott nu när allt är klart. Bara att vänta på dom nya tabletterna. Saknar johan massa här hemma åxå. Ändå är de inte längesen vi sågs. Aaah! De kom en bärfis och satt sej på mej. Vidriga lilla varelse. Hatar kryp. Dax att vända på steken :) bränner mej väl som tusan så jag inte kan visa mej ute i stället. Ne nu ska jag fortsätta med att bara va resten åt dagen. Återkommer i kväll på datorn. Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: