Till Johan!!!

2008-06-23 / 00:09:26


Jag älskar dej över allt annat. Så bra som jag gjort dissa två månaderana har jag aldrig mått tidigare, Vi har de alltid kul och mysigt tillsammans och du är alltid lika glad.
Lovar att jag är din så länge du vill ha mej.
För jag vill ha dej för evigt.
Vill ha dej hos mej varje sekund på dygnet och när du inte är hos mej så saknar jag dej så himla mycket.
Du är allt för mej och jag vill dela mitt liv med dejl
Hoppas att vi fåt många månader tillsammans, gärna år åxå =)
Älskar dej så himla mycket!
Och jag tycker vår glassmaskin funkar vääldigt bra åxå *fniss* Speciellt denna helgen,
Kortfattat, de går inte att träffa nån som är underbarare än dej Johan, min Tönt, min Prins!!!!


Bara älskar dej sååå mycket Älsklingen!!!
Hoppas att detta bara är starten på vårt liv tillsammans!!

Puss♥
Kommentarer!
Postat av: Johan Älsklingen

Jag kan bara hålla med dej vill jag lova! Du är åxå helt underbar min älskling <3 Dom här två månaderna har varigt helt fantastiska. Älskar dej, din Johan!

Kommenterat - 2008-06-23 / 08:15:16
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: