Tandläkaren

2008-06-30 / 14:33:59
Hej hopp!
Nu kom jag precis hem från tandläkaren. Har lagat ett hål så nu känns de som att jag sitter å dreglar av bedövningen. De gick iaf jätte bra trots min tandläkar skräck. Tandis va så stolt över mej så
Va ju nästan så att jag kunde fått mej ett klistermärke
Måste säga att Birgitta Mossberg måste va den bästa tandisen man kan ha. Hon tar de jätte försiktigt och lugnt och har verkligen hjälpt mej för att få bort skräcken jag fick som liten.

Imorse ringde dom från Johans jobb och väckte oss. Johan fick tydligen inte ha semester och va tvungen att åka till jobbet. Stackarn. Lät nästan som att han inte skulle få ha nån semester alls först.
Men nu har han tagit ett snack med sin chef så de blev framflyttat till nästa vecka. Tur de annars hade de ju vart riktigt synd om min älskling.
Så nu får vi väl flytta fram kusten resan till nästa vecka.

Nu ska jag sitta och slappa lite tills bedövningen gått ur och sen vänta på att älsklingen ska sluta så vi kan åka upp till stallet. Måste hem till paranteserna åxå och hämta Lukasen. Han har bott där under helgen. Skönt för han att få vila utan dom små eländena
Får väl se om de blir nån ridning i stallet idag. Ser rätt mulet ut så de blir nog bara en liten longering och massa pyssel i stället.
Igår kväll efter vår promenad så kikade vi på två filmer igen. Först Van Wilder 2 (jätte kul) sen blev de Coatch Carter (grymt bra basket film)
Har beställt lite filmer från CDON.com åxå. Så nu äntligen kommer jag att få The Slaughter Rule som jag letat efter så himla länge. Hoppas den är lika bra som jag inbillat mej. Sen blev de några filmer till. Men dom kom inte idag som jag hoppats på
Hundarna hade skött sej hyffsat bra under tiden som jag va borta förut. Bara ett litet misstag  Men de va inga skor i vardagsrums fönstret iaf

Va svårt de va när alla smilisar låg där jag inte kom åt dom då, måste ju ladda upp dom hela tiden. Får nog göra ett litet inlägg med bara mina kära smilisar
Kommer snart med de inlägget ifall de är fler som vill ta del av alla mina smilisar, eller iaf en del av dom annars blir de rätt så många

Kramar
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: