Sol badar ute.

2008-06-05 / 11:07:00
Hej på er. Nu ligger jag ute i solen igen. Får se om detta funkar idag. Igår ville de sej ju inte alls. Gör även idag ett försök att bli åt med dom vita sträcken på kroppen. Igår kväll spelade vi lite tvspel och så la vi in några åt johans kompisar på min msn, eftersom han är här typ jämt på kan de ju va kul för han att ha lite polare där åxå :) i morgon bär det av för oss. Börjar bli jätte nervös över att lämna Pimpen. Men va fan, de som inte dödar de härdar. Och jag tvivlar på att jag dör utan kniv. Ska få träffa trams krålus i helgen åxå. Jätte kul. Första tramsare som jag träffar. Så de blir väl på dagen på lördag. Sen på kvällen blir de kalas. Blir väl nån cider på fredag kväll åxå så man har nå att göra när vi bygger tält:) fått tips från tess åxå om hur man får in räknare i bloggen. Så de måste jag pröva sen. Blir väl stallet i kväll åxå. Måste pussa på hästarna innan jag åker åxå. Vet inte riktigt vem som ska ha hand om dom i helgen än, men de löser sej väl. Är ju inte så mycket att göra där uppe nu mer än att ge dom mat. Nu ska jag vända på mej. Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: