Separations ångesten smyger sej på...

2008-06-04 / 00:08:59
Börjar få lite panik över hur jag ska klara mej utan Pim i 3 dagar. Vi har inte under dom 2 åren jag haft med honom sovit utan varandra en enda gång.
Kommer att storböla när jag ska säga hejdå till han på fredag.
Ja jag vet de låter jätte löjligt, men de är faktiskt jobbigt för lilla mej. Och de kommer vara minst lika jobbigt för Pim. Han kommer att gråta hela tiden när jag är borta. Får se till att köpa med nå fint till han innan jag kommer hem.
Harry bryr sej ju inte så mycket han. Lite lygnare i psyket än både mej och Pim. Och Lukas är ju van vid att sova hos mommo och moffa han.


Nu har Johan åkt hem efter ett litet besök här. Vi har kikat på en film Knock Knock tror jag den hette. En rysare va de iaf.
Funderar på om jag ska lägga mej och kolla på Sweet home alebama nu och förhoppningsvis kunna somna och hoppas ännu mer på att slippa mardrömmar.
Skönt att jag får sömnisar i morgon iaf.

Den där bildbombningen gick de ju inge vidare med heller. Stod bara att sidan inte kunde visas när jag skulle ladda upp bilderna. Så jag tröttnade. Får försöka igen i morgon.

Imorgon (typ nu) fyller min prins år åxå. Helt gammal å grejer *visslar*

Nyss när jag va ut med hundarna så hittade dom en 110 taggare ute på gården som spottade och fräste åt dom. Harry blev livrädd han. Inte lätt att va så liten och få tampas med nån som inte är de minsta större =)
Ne film va de ja.
Natti!!
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: