resten av bilderna..

2008-06-11 / 23:02:19
försöker igen..
 
   
 
 Hittade värsta fina blommkrukan utanför Lecab.
 Lukasen fick agera lite modell vid den.
Man kan få ha sååå söt bara man har mat i närheten =)
 
   
 
 Å så har vi ju dom berömda katterna som inte blivit nämda här i bloggen =)
Fick inte tag på Siri så jag kunde ta nån bild på henne, så på henne fick jag ta gamla bilder.
 Den ljusa skölpaddsfärgade med ett öga som är större än de andra är Siri.
Den mörka sköldpaddsfärgade (randiga) är Kattis.
Den gråa är Smöla och den vitsvarta långhåriga är alla våan Bäbis. Fattar inget men är världens goaste.
måste få säga själv att jag har väldigt sociala katter (förutom Siri) Dom vill alltid vara med och pratar massa med en när dom ser en.
dom är såpass sällskapsjuka att jagt inte kan ha dom som utekatter för dom stör grannarna när dom sitter ute och fikar.
Och dom traskar in i allas hus som om dom ägde hela kvarteret.
Därför lever dom som innekatter med egen veranda =)
Bäbis

Kattis

Smöla

Siri

Lite blandade bilder på damerna
  

Så, nu har jag fått med alla bilderna. Men de blir en bonusbild.

VILL HA!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: