Räknaren..

2008-06-05 / 13:42:56
Ibland ska man att ha tur =)
tänkte att jag skulle vilja ha en räknare som Tess har på sin blogg.
Hittade räknarna iaf men visste inte hur jag skulle göra sen.
Men på första försöket att få in räknaren bland alla andra koder så lyckades jag. De är till att vara säker ibland
Är nog jag som är data snillet tror jag.

Har inte orkat vara ute så mycket mer i solen. Vill ju inte bränna mej heller.
Men jag borde nog städa, men hur kul är de då.
Fast de är rätt skönt att komma hem till ett rent hus på söndag. Undrar om man kan få mamma till att städa åt mej under helgen *fniss*

I em bär de av till bolaget så vi har lite förfriskningar i helgen. De måste man ju ha när de kommer vara varmt och soligt. Då måste man ju ha nåe att svalka sej med
Idag ska vi packa allt åxå så de bara är att åka i morgon. Behöver väl lite tid för att säga hejdå till Pimpen  Kommer sakna han sååååå mycket.
Men de ska iaf bli kul och skönt att få spendera en helg borta med Älsklingen. Får försöka att se ljuspunkten i de hela.
Sen kommer jag ju lägga in bilder på hela alltet när vi kommer hem. Om de nu går att få in bilderna här.
Va ju helt teknisk och snickrade ihop katternas uteplats igår åxå. så dom kan nöjt vara ute igen utan att jag behöver leta efter dom.
Hade ju vart lite pinsamt om dom gett sej på grannens höns eller nått.
Dom kommer väl få vara inne under helgen mest eftersom mamma ska va här och hon vågar väl inte släppa ut dom när dom är så bra på att rymma.
Kan någon sparka mej i baken så jag börjar städa???
Helt tråkigt och på tok för varmt för att göra de.
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: