Packat och klart...

2008-06-05 / 22:06:14
Go kväll!!
Nu tror vi att de är färdig packat. Bara täcken å kuddar som ska slängas in till möran.
Tiderna är ändrade så vi ska åka tidigare till möran. Så jag måste gå upp tidigare så jag hinner duscha och pussa massa på min lilla älskade Pimp.
Vi va in till bergvik en sväng förut och till bolaget. Så nu är allt sånt fixat. Sen åt vi på Max.... ovanligt med utemat =)
Sen va vi upp till stallet en sväng och snackade med Z och E. Och klappade lite på bäääsa och hästar.
När vi kom hem talade grannen om för mej att jag inte kan ´lämna mina hundar ensamma för Pim hade stått i fönstret och ylat i två timmar. Så där fick jag svaret på de.. Han står verkligen i fönstret hela tiden när jag är borta. Stackarn, nu fick jag ju ännu mer dåligt samvete över att jag ska lämna honom hela helgen.
Har tagit några bilder på mina ögonstenar iaf som jag kan titta på under resan om jag saknar dom för mycket =)

Kan lova att de blir rätt fullt i golfen med all packning. Johan tyckte att jag skulle ha väldigt mycket kläder med mej för bara en helg. Men hallåå... jag är ju tjej, måste ju ha lite att välja på ju. =)
Sen ska man ju ha med sej dusch och tvätt saker och skor och annat bra å ha grejs.
De viktigaste är nog dräparen och salubrin =)
Kameran och mobilen är på laddning så jag kan plåta allt och även uppdatera lite i bloggen under resan. Så får ni vara med åxå =)
Får väl se om jag lär mej att få in bilder från mobil till blogg åxå. Är ju nog så svårt att få in bara inläggen från mobilen.
Men jag fick ju iaf in räknaren =) *stolt*
Nu ska vi nog se en film och slappa lite innan vi går å lägger oss. Har tagit en kall öl åxå för att riktigt varva ner =)
Ha en riktigt underbar och skön helg allihopa, för de ska vi se till och ha.
Kramar Wirre och Johan♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: