Överlämningssamtal..

2008-06-03 / 19:03:57
Tjenna!
Så är man här igen då.
Idag har jag var´t på överlämningssamtal med mamma och min psykolog och utredaren. Detta va sista mötet nu för sommaren. Sen ska jag ha möte efter semestern med min nya läkare om medicinering och sånna saker och hur vi nu ska gå vidare.
Skönt att ha lite semester från alla möten och skit.
Som de ser ut nu så kommer jag få gå hemma och skrota ett bra tag till. Både skönt och tråkigt. Men jag måste ha kommit igenom och sett hur tabletterna funkar innan vi ens kan börja planera jobbet.
Efter mötet åkte jag och mamma in till stan och jag köpte den där Hello Kitty klockan som jag velat ha ett tag. Tyckte jag var värd att kosta på mej lite.
Va in och fixade present till Johan åxå som fyller år i morgon. Inget märkvärdigt kanske men ändå nått.
Under dagen här hemma har jag och mamma ränsat ogräs och krattat och nu på em även sått nutt gräs på framsidan.
Enda problemet va ju att när jag redan hade hällt på gräsfröna och skulle vattna så fanns de inge fatten. Så jag fick ränna med vattenkanna inifrån. Inge jobbigt alls.
Katterna har vart på rymmen idag igen. Tog ett bra tag innan Kattis blev hittad borta i grannens häck. Dom har skaffat sej höns och de va tydligen jätte spännande. =) Men nu har dom fått vara inne resten av dagen. Vill inte ha en katt till överkörd.
Johan är på sitt jobb och polerar upp golfen så den ska vara fin till helgen. Får väl se om han kommer hit nåe i kväll eller om jag helt enkelt får klara mej utan honom i kväll =( Men bilen måste ju vara pärlig när vi ska iväg =)
Imorgon kommer jag väl få börja packa ihop lite grejer och tvätt så att allt är klart innan vi ska åka på fredag. Vet inte va jag ska ha med mej mer än kläder tält och nått att sova på, men får väl sätta mej och göra en låååång lista.
Bolaget fixar vi i Mjölby =)
Har sån himla tur så jag får ett nytt gäng med sömnisar i morgon så jag iaf får sova några nätter innan vi ska iväg. Nu har jag ju legat vaken mest dom senaste nätterna.
När jag väl somnar så drömmer jag hemska mardrömmar och vaknar av att jag bara ligger och skakar.
Sen gör de ju inte saken nå bättre att de är 100 grader inne i sovrummet. Vädrar hela dagarna och har takfläkten på. Men jag tycker inte de hjälper allt för mycket.
Borde ju kunna sova när jag ändå är vaken såpass tidigt och gör massa saker under dagarna, men ickesanicke. Ligger och vrider å vänder mej.
Tur att de finns en parkering för piraterna så jag har lite filmer att se på =)
Nu ska jag in på älskade ryttarforumet och läsa ikapp allt jag missat. Saknat töserna där inne jätte mycket♥. Men de blir ju inte så mycket tid framför datorn när man har fullt upp med annat hela dagarna. Hur som hellst så saknar jag dom goa vännerna jag har där inne.
Ska väl försöka att få in alla bilder som jag inte lagt in i bloggen än åxå. Kanske inte så mycket för er att se (ja vet inte) men det är ändå kul att ha dom här.
Mest bilder på hundarna och mej å darlingen.
Kram♥

Tess!!! Jag tar mej inte in på din blogg. Kan du hjälpa mej? Vill ju följa dej åxå när du är här inne så flitigt ♥
Kommentarer!
Postat av: Mona

hej. var det du som skrev inlägg från anonym? :)

kram

Kommenterat - 2008-06-03 / 19:16:08  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: