natta vaken

2008-06-23 / 00:23:09
Nu är de ju så att jag är den som är vaken igen när alla sover. Så då kan jag ju kladdalite i här.
Har verkligen haft en underbar helg.
Blir så himla glad åxå att Jogan är med och hjäloer mej i stallet och är så duktig.
Han är att bra tuff min lilla tönt ändå =)
Denna helgen har jag verkligen behövt. Skönt att barar få slappa hemma med den man älskar.
Sen om vi inte gjort så mycket spelar iaf inte mej någon roll.
Jag gillar att bara vara hemma och mysa och se på film jag.
Men festade ju i fredags för att johan skulle få komma ut lite,
Och jag börjar ju få någta underbara vänner i den kretsen jag åxå. Tack för att ni tar emot mej lixom =)
Verkligen ett helt skönt gäng.
Även om jag mätktr att vissa va rätt sviniga och behandlade vissa som skit.
Men som sagt L om du läser detta så hoppas jag att du mår mycket bättre nu. Och att du kommer fortsätta att vara med i vårt gäng. Jag gillar ju dej skafpt. Annars får väl vi leka utan de andra gänget =) Du vet iaf vem de är jag skriver om.
Vet ju inte riktigt va som hände i fredags, men vill du prata så finns jag här för dej.
Tänker iaf massa på dej och blir så arg på en viss person som va inblandad i detta. Vissa borde inte få ha flickvän.

Men som sagt Jag finns hör för dej. Och hittar järna på nå med dej någon dag. Helt utan karlar *fniss*
I morgon ska jag noh åxå bege mej ut med Jumjum, Han har gått i en vecka nu och borde börja kunna gå lite hårdare. Hovis kommer ju på torsdag så efter de ska jag börja träna båda hästarna ordentligt. Ta en varannan dag eller nått. vill få muskler på dom iaf.
Sen ska jag leva upp en seriös medryttare till Jumjum så jag kan få lite hjälp där. En vuxen denna gången som tar lite aansvar och inte ser hästar som en leksak. Vill iaf få fart på båda hästarna nu..
Lite blandade bilder kommer som sagt i morgon.

Nu ska jag nog försöka sova lite.
Hörs i motgon!!
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: