mobil inlägget försvann =(

2008-06-04 / 14:53:10
Hejsan!
Skrev värsta långa inlägget på mobilen. Men de försvann tydligen.
Har iaf legat ute i solen och försökt att få bort bikiniränderna. Vill ju va fin i helgen =)
Om jag lyckats vet jag inte riktigt, men lite mindre synliga är dom väl iaf.
Har haft Zelda under dagen åxå så hundarna har haft fullt upp hela dagen med att leka och busa.
I em blir de väl till att fira älsklingen lite och ge han presenten.
Och efter drömmen jag haft så lär jag ju behöva massa kramar och kärlek =(
Men den skriver jag mer om sen. Hemsk va den iaf.
Ska bli skönt att ta en sömntablett i kväll och veta att jag får sova utan mardrömmar.
Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Tezz

hej! Tack för kommentaren. Räknare får du genom att trycka på "räknare" där jag har min och regestrera dig på den sidan=)

Kram

Kommenterat - 2008-06-05 / 10:56:45  | URL - http://3ez.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: