Letar hatt

2008-06-09 / 23:48:06
Jag skulle vilja ha en ny såndär mordern hatt. Sån som är lite upåt böjd på ena kanten. Typ kändis hatt.
Fick låna en lite snabbt av en kille på Bugrun och nu ångrar jag attt jag inte frågade vart den var köpt. Tror jag skulle passa bra i en sådan.
Frågan är ju bara vart jag får tag i en.
Någon som vet?
Skriv görna läng och tipsa mej om ni vill =)
Bara jag får in bilderna från helgen så ska ni få se vad jag menar för någon.
Ska se om jag kan hitta nån bild på nätet åxå.

Nu under kvällen har vi ätit lite kebab alexander och sen spelat super mario.
Men nu ligger älsklingen här och sover.
Helt underbart att ha honom här. Och att få ha spenderat hela helgen med varandra. Vi hade det jätte mysigt och han va ju så go när han tog hand om mej när jag trodde jag skulle dö. Han är verkligen min klippa.
Mer omtänksam kille går nog inte att hitta.
Därför jag älskar honom så-
J och L va här en snabbis förut med sin bil åxå. Den lät inte som den skulle, de hörde till o med jag =) Men snygg är den.
Sen när vi hade spelat lite så la vi oss och snackade och kollade efter bilder från helgen.
Sen *poff* så somnade han =)
Pim och Harry har vart på hugget nu i kväll. Började med att dom knyckte en varsin jalapeno. Tycker dom borde bli dåliga av den, men dom har vart extrema nu på kvällen med å härja järnet.

Till helgen är de tinget träff på High chaparall och Eda träffen. Får väl se vilket av grejerna jag får med mej Johan på.
Skulle iaf va kul att träffa Tingarna på HC.
Annars får jag väl bjuda hit dom i sommar.
Nu ska väl jag se en film sen sova.
Bilder från helgen lovar jag kommer i morgon.
Även om de är mest party kort och mindre kort på bilar =)
God natt och sov gott!
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: