Konbana på flygfältet och bygga tält dag..

2008-06-01 / 23:17:35
Tjingeling!
Satan i gatan va varmt de vart idag! Men riktigt härligt väder.
Vi började dagen med att åka in till flygfältet där KDR hade konbane körning idag. Stod där ute i solen och träffade folk. Va väl inte så jätte mycke folk där men lite iaf. Och de va ju skönt att stå ute i solen åxå =)
Sen åkte vi in till Bergvik och fixade nya flipflop till mej och lite annat smått å gott. Bla ett tält som vi ska ha på Bug Run.

Efter detta åkte vi hem och roade hundarna en liten stund innan vi tog med dom upp till stallet. Varmt som busen men dom härjade friskt ändå.
Vitbääba har fått lamm i natt åxå så nu har vi ytterligare en söt varelse där uppe.
Hästarna va inte alls sugna på att komma upp och prata med oss, men jag såg att dom rörde på svansen så levde gjorde dom iaf.
När vi va klara i stallet åkte vi till VP och köpte oss en varsin nachotallrig... ute mat igen.... *rodnar*
Vi vilade en liten stund på maten, sen kom vi på att de kan va bra att pröva att bygga ihop tältet så vi vet att de är helt innan helgen. Och de va ju sprätt lätt ju =) Inga större problem när de är proffs som arbetar lixom. Mysigt blev de åxå. De svåraste va nog att få ner de och sen vika ihop de så att de kom ner i påsen igen... men även detta klarade vi utan "större" problem.
Nöjda över vårt verk så gick vi in och la oss och kollade på film. Ingen vursting film...tror jag... missade slutet för de va jordgubbar å glass på gång.

I morgon börjar den hårda veckan med att jag ska till Psykologen. Underbar människa jag går hos iaf. Har inte så mycket å prata om längre så nu börjar vi bara sitta och snacka lite allmännt.
Efter de ska jag och hämta Zelda som jag ska passa i morgon. När jag hämtat henne ska jag nog däcka i solstolen och slappa tills Johan slutar och jag drar med han upp till stallet
Fast han skulle fixa med sin och Nygrens bilar efter jobbet i morgon så dom är tiptop till helgen. Så jag får nog snällt åka ensam till stallet.

Har massa att komma ihåg som ska med i helgen så vi får nog sätta oss och göra en lista. Annars glömmer vi väl allt de viktigaste. Men nu vet vi ju att tältet funkar så bara vi kommer ihåg att ta med de så är de ju lugnt =)

Har slut på mina sömntabletter så jag kommer få sitta vaken i flera nätter nu. De är lite jobbigt. Skulle ju behöva vila upp mej lite. Men de ska väl gå. Får väl ta sats och kuta in i väggen med en redig smäll så ska jag väl somna. Om inte så har jag lite filmer att gå igenom.
Johan har åkt hem nu efter att ha vart här och sovit här i helgen. Så inte kan jag bråka med honom när han sover och jag är vaken.
Nu skaj ag sätta mej och läsa ikapp inne på Tinget sen sätta på en film.
Sen har jag ju massa nya bilder att ladda upp åxå.
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: