Karlstad ägde på eda träffen =)

2008-06-15 / 00:34:36
Idag har vi vart iväg på eda träffen. Vart en gånska lång dag med mycket väntan. Och inget vann vi på lotterna.
Men tillslut så kom prisutdelningen.
Vill gratta dom från karlstad som fick priser. Och framförallt Nygren som vann klassen. Första vinsten för honom, grattis grattis. Jätte kul för dej och dom andra som fick priser.
Vi fick ingenting med vår familjekombi =(

Dagen gick som sagt drygt. Och så va de ju tuttlisor där som skulle visa hur man tvättar bil.
Är helt säker på att jag hade klarat de bättre ´=) de va ju lödde kvar på bilden lixom =D
Hur som hellst va de många från kd som tog priser vilket va väldigt kul =)

När hela dagen gått och vi äntligen kunde åka hem så skulle vi ju till nån parkering och fota bilarna. Vet inte riktigt hur de gick. Men Nygren fick säker till nån snygg bild.
Efter detta så plågade jag med mej Johan in på ett köpcenter för att leta hatt åt mej. Oh gissa va vi hittade??? Värsta pärliga hatten till mej. Den fick jag av min älskling. Tack så jätte mycket ♥
Bilder på mej och hatten kommer här. Nu va jag ju rätt trött å sliten så de får ni stå ut med att jag ser död ut på bilderna =)
 
 
Tycker iaf själv att jag blev rätt söt i hatten =)
Även om jag va helt sliten.

I morgon blir de race på flygfältet.
KDR som anordnar och Johan ska dit å dra med familje kombin =)
Jag tänkte att jag skulle ta med mej Harry så han kan roa mej under dagen =) Sen är de ju bra social träning för honom åxå. att inte behöva vara ned brossan.
Värre för Lukas och Pim som får va ensamma hemma.
Kan ju va kul å se hur Harry är utan Pimpen.
På em ska vi till hästarna och ta en promenad med dom. Eller ja iaf en av dom. Johan vill väl inte gå med nån av dom *fniss*
Hur som hellst så blir de fullt ös hela denna helgen åxå.

Måste erkänna att de börjat ta på krafterna, men jag vill ju va med Johan så jag biter ihop och blir med ändå.
Går de då går de. Annars får jag väl sätta madrasser på väggarna.
Sen är de rudskogen om några veckor. Har inte en blek hur jag ska orka med dit i så många dagar, men de löser sej väl. Stuper jag så stuper jag =/
Får se om jag orkat bli med eller inte, men vill ju inte va från Johan så länge heller =(
Vore väl kanske lite kul om vi nångång kunde skippa en bil grej och bara va med varandra eller hitta på något som jag tycker är skoj.
Visst jag gillar åxå bilar, men jag kan klara mej utan dom en helg. Har lixom inget behov av att vara ute varje helg och speciellt inte nu när jag mår som jag gör.
Känns iaf som att de skulle vara trevligt att bara få en helg tillsammans utan massa andra ibland. Bara egentid med varande. För när han jobbar är han ju så trött så då hinns de inte med så mycket innan han somnar.
Jaja, han åker säkert till rudskogen utan mej om de är så =(
Önskar att han inte va så mycket för att göra saker sprecis hela tiden. Skulle va skönt att bara mysa en helg tillsammans bara han och jag. De kan väl inte va så farligt.

Hur som hellst, fortsätter jag i denna tackten kommer jag nog inte mycket löngre. Mitt psyke är grymt kasst. Men vill inte visa de för J. Vill inte att han ska tycka att jag är tråkig

Bilder från edaträffen kommer i morgon tror jag.
Tyckte de va viktigast att få in min hatt. =)
skriver av mej mer i morgon.
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: