Jag har blivit mormor..

2008-06-02 / 22:39:56
Nu äntligen har min Majsan fått ett litet lamm. Vet inte riktigt va den ska heta än, men eftersom de är mitt får som fått de så måste de ju va nå pärligt.
Var med på förlossningen och fick se den lilla rackaren.
Har under kvällen vart uppe i stallet med hela gänget och grillat lite och följt äsabäsas lammning.
Nu när vi kom hem hade katterna rymt så vi fick locka på dom lite åxå. Va inte så svårt att få tag på dom som vi trodde de skulle bli.
Under dagen har jag passat Zelda och typ legat ute hela dagen och bara glassat i solen. Inga fel.
Bilder på lilla lammet ska jag fixa till i morgon.
Har inte så mycket mer att få ur mej just nu. Kanske återkommer när darlingen somnat =)
Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Grattiiis till mormor-titeln ;) Nu får du allt komma på ett bra namn åt den lilla :) Väntar nyfiket på bilder!! Ha en underbar dag! Kram Tezz

Kommenterat - 2008-06-03 / 09:18:38
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: