Inge blogga igår..

2008-06-25 / 12:31:30
Hejsan hoppsan!
En trött Wirre sitter vid datorn.
Bidde inge bloggande igår. Så jag får väl skriva extra idag =)
Är trött som tusan idag. Skulle behöva tändstickor för att hålla ögonen öppna.
Tog en remeron igår kväll (lite för sent) för de är slut på mina vanliga sömnisar. Därför känner jag mej lite bakis idag. Hela världen snurrar. Men de går nog snart ur så jag kan åka upp till stallet.
Igår va jag ute och longerade Jummisen en stund sen tömkörde jag honom. Tycker faktiskt att jag är duktig som orkat motionera honom varje dag i 1½ vecka nu. Och man ser verkligen va nöjd han är över detta.
Idag skulle jag å Zandra dit tillsammans så jag kör honom nog idag så hon kan bli med som sällskap =) Så kan ju Lilleman bli med på släp =)

Igår gjorde jag väl inge speciellt direkt.
Va å hälsade på Johan när han hade lunch och stal till mej en puss. Innan de hämtade jag Julia och passade henne under dagen. Sen åkte jag ju upp till stallet och va där ett tag.
När jag kom hem så satt jag lite vid datorn och slappade.
När Johan slutade så grillade vi sen satt vi och kollade på Hey Baberiba. Familjen äger verkligen =D Kungen är ju helt klockren.
Ne nu ska jag åka och tanka pärlan och köpa mej lite frulle sen se om jag kan få tag på Zebran så vi kan åka upp till stallet.
Ha en bra dag!
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: