Hovis kommer idag!!!! wiiiieee

2008-06-26 / 12:48:50
Hallo!
Här sitter jag och spelar lite på King. Har legat och snoozat på mobilen i 2 timmar och tyckte väl för 40 min sedan att de va dax att kanske ta tag i sej själv och gå upp =)
Hovis kommer och ska sko hästarna idag... äntligen!! Ska bli skönt att få nya skor på dom så man kan börja träna ordentligt.
Igår blev de att longera Jumjum en stund igen. Han sökte sej neråt fint, men va lite slö. Skorna klipperiklappade rätt fint åxå så han fick väl inge direkt fäste från dom.
Sen satt jag å Zandra ute i hagen hos Lilleman och kliade på honom. Sen att jag som tack för de fick en massa tjuvnyp behöver ju inte nämnas.

När Johan hade slutat så åkte vi in till Bk och köpte oss lite mat sen tog vi en runda inne i stan. Hände väl inget speciellt direkt.
När vi kom hem la vi oss och kikade på en film och åt chips =)
Tog remeronen lite tidigare igår så jag är inte lika groggy och bakis idag som jag va igår. Och jädrar va hungrig man blir av dom tabletterna. Går och små äter hela tiden och är ständigt sugen på nå å äta =)
Har vart sugen på nachos sen igår så idag har vi planer på att käka de. Blir väl inte förän i kväll då.
Hovis skulle komma runt 17 tiden så jag får se om jag åker dit lite tidigare och tömkör Jumjum lite. Så blir de ridning i morgon. Han kommer väl kanske va lite öm i fötterna efter skoningen antar jag.

Tror de är nån tik som löper runt omkring här. För Pim är hur jobbig som hellst, skuttar omkring här hemma hela tiden ochj står vid dörren. Man tror att han behöver ut så man öppnar dörren och då ställer han sej där vid grinden som ett fån och bara står å stirrar. Dumma lilla hund.
Harry hade mublerat om här lite igår när vi va i stan. Ställt en av mina stallskor på fatet till en blomkruka som han rivit ner för att skon skulle få plats, sen dragit ur blomman och gnagt av pinnen. Nedrans lilla hund =)
Varför ens ställa skorna i fönstret??

Nu ska jag ta å spela vidare =)
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: