Hemska mardrömmen..

2008-06-04 / 15:00:28
Inge farligt trött på mardrömmar nu.
Men den jag hade i natt va verkligen jätte jobbig.
Och även när jag vaknat till lite och somnade om så fortsatte den. Så jag vaknade i panik flera gånger utan att bli av med hemskheterna.
Annars brukar man ju vakna till och så fortsätter inte drömmen när man somnar igen, men de gjorde denna.
Vi var på en fest med alla Johans kompisar. Mitt framför ögonen på mej så strular Johan med en annan tjej.
Första gången får även han panik över att jag såg de, men sen blev de bara värre och värre. Och han blev elakare och elakare och gick bara längre hela tiden.
Alla va skitsura på mej och typ bara skrek åt mej.
Sen va vi på en bilträff med massa folk omkring oss men han fortsatte att bara frysa ut mej.
Hoppas att detta inte är en sanndröm för då vet jag inte om jag vill åka i helgen =(
Vill inte förlora min älskling ♥

Så nu under dagen har jag haft en jobbig hemsk känsla inne i kroppen av denna drömmen, och jag hoppas på att få massa mys å gull sen när älskling kommer hit så de känns bättre.
Vill inte ha mer mardrömmar nu. Har haft flera varje natt hela veckan och förra helgen.
Tar ju för de första grymt på kroppen och psyket att inte kunna sova ordentligt. Men de blir ännu värre när man drömmer hemska saker när man väl somnar. Detta gör ju att jag inte vill somna och då hamnar jag i en ond cirkel.
Men i natt ska jag sova gott iaf...hoppas jag.
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: