Helgen på Bug run =)

2008-06-08 / 21:29:36
Tjenixen!!
Nu har vi kommit hem från vår lilla semester.
Har försökt att skriva från mobilen men efter att jag skrivit värsta långa inläggen som sen inte gick att posta så tröttnade jag.
Vi har iaf haft det jätte trevligt. Bodde på den lugna campingen och de fick vi väl äta upp lite.
Vi va ett gäng på 9 pers och slog oss ihop med våra skånska tält grannar. Så vi va väl en drös på runt 20 pers.
Fredagen hände de ju inte så mycket på mer än ditresan och sen grillningen på kvällen. Lördagen va vi in och käkade lite i mjölby och sen blev de grillning på kvällen och massa cider drickande.
När vi vart i mjölby och kom tillbaka till våran tältplats hade en idiot till korkskalle parkerat sitt tält och bil på våra parkeringar.
Så vi bara, jaha tror ni dom som bor i dom här tälten gått hit eller??
Efter att vi på ett så moget sätt "råkade" stänga in hans tält mellan våra bilar så kom han tillslut och bar undan sitt tält =) 1-0 till oss Mohahah!!!
Kvällen på lördagen va riktigt lyckat. Först kalas på campingen men efter att vi fick klagomåö på att barnen i tälten ville sova så fick vi gå vidare till party campingen.
Där va de live band som spelade och värsta öset.
Christer petterson TJAA LALALALAAAAA!!!!!
Eftersom jag drack lite för mycket för min lilla kropp så trodde jag att jag skulle dö innan vi kom tillbaka till vårt tält igen. Kändes som någon högg kniven i mej och jag kunde inte andas för 5 öre.
Men va gör väl de när de går över
Efter att vi tagit oss tillbaka till tältet och jag lagt mej och slappnade av lite så gick de tillslut över iaf. Johan va en ängel och erbjöd sej att bära mej tillbaka till tältet ♥
Kan lova att de inte vart nån lek att sova i tält, kallt som faaan och fuktigt och slibbigt. Första natten som jag ca 15 min.
Imorse så stäldes klockan på halv 6 för att vi skulle iväg och tvätta bilarna. Alla va sååå duktiga och gick upp, utom jag som äntligen hade somnat och sov då vidare.
Under dagen idag har de inte hänt så mycket annat än att vi suttit och suttit istort sett. Vi drog oss hemöver lite tidigare då vi va trötta som tusan. Kan lova att de är riktigt skönt att vara tillbaka hemma igen.

Hundarna har skött sej jätte bra och inte vart till några bekymmer alls för mina päron. Dom har tom sovit i sängen under täcket med mamma. Gött för henne de =)
Så nu va dom så gulliga och erbjöd sej att passa hundarna till helgen igen när vi ska till Eda träffen =) Värsta lyxen.

Kommer att berätta lite mer om vår helg samtidigt som jag lägger in bilderna. Lite lättare att säga va vi gjort när man kan sätta bild på de hela =)
Vädret har iaf vart helt strålande hela helgen och solen har värmt en hel del. De är bara att kolal på min kropp så förstår ni. Jag=kräfta
Bränner som tusan på fötter och knän. =)

Tackar alla trevliga människor vi haft med oss under tiden vi vart borta, för en trevlig helg!!
Hoppas vi får mer sånna träffar!

Christer Petterson Tjaalalalalalaaaaa!!!
"Det här är den luuugna campingen"
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: