Hattar!!

2008-06-10 / 00:08:53
Har hittat några i de stuk som jag vill ha. Dom liknar ju sånna som Blues Brothers hade eller något.
Här är iaf några snygga som jag skulle kunna tänka mej att ha =)
 Vet ni vart man kan hitta så hör av er!
Tack på förhand



sen kommer de en bild som jag hittat i någon annans blogg, hoppas inte den personen tar illa öpp att jag bara lånade bilden. Hatten är ju så snygg,

Va tror ni? kan någon hjälpa mej? Vill verkligen ha nå liknande.
VILL HAA VILL HA!!!!!

Sova va de ja. Kan ju inte sova innan jag hittar de jag söker. Helt jobbigt att ha lite tvångstankar som stressar upp mej så jag inte kan sluta tat tänka på de jag kommit på.
Men nu har jag ju iaf kommit en bit på väg i letandet.
Hoppas någon kan hjälpa mej iaf.
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: