Hästarna skodda...

2008-06-27 / 12:23:12
Nu har hästarna fått nya dojjer på fossingarna. Ja iaf Jumjum, Gino blev bara verkad och får gå barfota ett tag till. Hovis tyckte de va bättre för hans fötter. Sen ska jag smörja med matolja.
Blev ingen motionering på nån av hästarna igår. Kan ju va skönt för Jumjum att få vila lite en dag åxå.
Ska väl åka upp snart och se om de kanske blir en liten tur på han.
Igår när vi kom hem från stallet så gjorde vi oss nachos här hemma. Jepp vi lagade faktiskt mat =) Gott som tusan blev de åxå.
Om några timmar så går Älsklingen på semester. Så då har vi massa tid att hitta på lite roliga saker på.
Kusten är inplanerat iaf. Sen ska vi väl till hans stuga och på rudskogen (gatebil?)
Ikväll ska vi ev hem till Zandra å Erik och gästa på lite där =)
Kom på nu att jag ska till tandläkaren på måndag och borra  Har riktig tandläkar skräck och är inte alls sugen på detta. Men jag tycker att min nya barntandis är väldigt bra och hon vet hur hon ska ta mej så de ska väl gå bra hoppas jag. Va ju där och drog ut en visdomstand utan att behöva lustgas sist, så då ska jag väl klara detta åxå.
Sen så fyller Jumjum år i morgon. Tror han blir 13, får kika upp de. Tycker han har vart 12 väldigt länge nu så de kan hända att jag räknat lite fel där.
Nu ska jag ta mej lite fika. Kikar väl in här igen efter stallet.
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: