Härlig tur med Jumjum i skogen..

2008-06-16 / 15:10:32
Tjenare hoppsan!
Nu har jag precis kommit hem från stallet.
Jag och Jumjum tog oss en härlig tur i skogen. Tog turen med hindren i skogen. Tyvärr så va mycket träd nerfällda, men de gick att trava lite där inne ändå.
Jumjum pinnade på i kurvorna och över pinnarna så jag nästan hamnade kvar i en gran. =)
Synd att han inte har lite medkänsla över att jag inte ridit på länge utan verkkligen lägger ner sej för att jag ska få jobba så mycket som möjligt *fniss*
Märks inte mer än på hans mage och muskler att han vilar hur länge som hellst. Han såg spöken och monster överallt och skuttade runt som en unghäst.
Är så nöjd över mej själv att jag vart ute och ridit i två dagar i rad nu. Är ju så härligt att bara va ute i skogen och va. Och jag mår så mycket bättre på hästryggen.
Vi va docj lite smått oense när vi skulle förbi grisarna. Jumjum ville minsann inte gå förbi där. Men efter en kvart så kom vi att förbi dom ändå =)

Hundarna har blivit motionerade ordentligt i stallet åxå, speciellt Pim som tog sej en egen tur nånstans. Stod och ropade (läs skrek hysteriskt) en bra stund innan han kom som en pil hur glad som hellst.
Efter de fick han snällt sitta i snöre.
Harry är väl fortfarande lite sliten sen igår, men han orkade iaf va inne och leka med lammen en stund. Och jaga runt efter Samira som jätte gärna ville leka med honom. Fast så fort hon sprang mot han så kutade han och gömde sej. Han är tuff så =)

Nu kommer lite bilder som jag tagit idag på kusebusarna.

Men som vanligt så bråkar ladda upp bilderna grejen så jag försöker få in dom senare.
Kram♥


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: