Grillar på campingen

2008-06-07 / 00:31:39
Hejsan. Nu är vi framme och på plats. Har väl iofs vart här ett tag :-) va ingen farlig kö innan vi ens kom in. Tog två timmar. Sen få upp tältet. Men vi har vart å handlat och nu grillar vi. Har även spanat in grannarna som va 12 pers för att få upp ett tält. Sen ett tält i d stora tältet. I morgon ska jag träffa krålus och sen fixa mej en Bikini så jag inte får sträck på kroppen. Solen lär ju ta ganska mycket. Nu sitter vi framför en brasa och dricker öl och lägger på pinnar på grillen. Vi är på lugna campingen men vi håller igång hela denna sidan. Om inte annat så lyser vi upp allt och ger de värme :) mysigt har vi iaf. Jag och linnea och en hel drös med killar :) saknar hundarna lite. Typ ganska mycket. Vi ska tydligen iväg på bil träff nästa helg åxå. Men då ska dom fan me mej :) nu ska jag ta å gå på den nedrans toan. Läs bajamajan sen ska vi gå til andra campingen. Sen ska vi sova i vårt fina tält. Kram på er.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: