Grattis alla Studenter!!

2008-06-12 / 15:01:23
Här sitter jag å gör ingetting.
Väntar på att Johan ska sluta.
Bär väl av in till stan sen för att se på alla som går ur. Borde ju va rätt mycket drag inne i stan idag.

Har vart ännu en fm som jag bara försökt att coola ner mej under. Måste nog börja tänka lite mer på mej själv så jag inte brakar in i väggen igen.
Har ju vart rätt mycket ett tag nu. Inte en lugn helg på jätte länge och den kommande kommer inte bli nå lugnare den. Sen nästa helg är de ju midsommar så då blir de ju inte heller lugnt.
Helgen efter midsommar ska jag iaf va hemma, även om de så blir til latt sitta ensam hemma framför tvn.
Tror inte de händer nått den helgen iaf.
Skulle bra järna vilja komma igång med Jumjum åxå. Men de finns ju ingen ork till det.
Känns som att jag bara skiter i hästarna och gör allt annat i stället. Får dåligt samvete. Även om jag vet att dom mår bra och att dom bli tillsedda flera gånger om dagen.
Känner mej verkligen helt slutkörd. Inte lätt för min omgivning att se eftersom jag går med ett leende på läpparna fast jag skriker innombords.
Ska nästan bli skönt att få dom nya tabletterna sen så omgivningen förstår att jag inte mår nå bra.
Klandrar absolut inte mina nära och kära över att dom inte märker något. Inte lätt för dom att förstå.
De är mitt eget fel att jag inte stampar foten i backen och säger som det är.
Men jag vill ju vara alla till lags åxå.
Men de löser sej väl.
Sjukskriven är jag ju redan så de gör väl inget om jag passar på att kuta in i väggen en gång till.
Måste ju gå in till chefen nån dag och förklara för honom va utredningen kom fram till och va som är fel på mej. Kan ju va bra för han att bli lite mer insatt kasnke.


Hade tydligen vart värsta krocken här i helgen som jag totalt missat. Inte så konstigt kanske för ja va ju inte hemma.
Undra vilka de va och hur de gick med dom som körde.

Skulle behöva iväg till grums med alla sadlarna som jag ska sälja åxå. Så kanske jag får in lite pengar till min ekande sparbössa.
Sen skulle ju onekligen Gino behöva en sadel som faktiskt ligger kvar på ryggen på honom. De Jumjum behöver nu är väl en längre sadelhjord så man ens får på honom sadeln *asg*
Hovis måste ju komma åxå så dom har nya skor på sej när jag ska börja rida igen. Ginos fötter är ju riktigt torra nu men de kanske ser bättre ut när han blir verkad. Brukar ju inte ha skor på honom på sommaren.
Ett under att Jummisens skor fortfarande sitter kvar. Han brukar ju vara duktig att trampa av sej dom.
Hoppas att han är ok i ryggen även när han börjar röra lite på sej. Han har ju vilat ett bra tag sedan han blev skadad nu så vi hoppas på att de läkt bort de värsta. vet iaf att jag aldrig, och inte då heller, ska låna ut han till någon igen.
Tur att de gick så bra med han som de gjorde.
Hm, detta inlägget blev att bra skumt. Är ju massa jag skrivit som bara försvunnit.
Grannes trumpinnar som jag skulle bryta av å grejer *skummt*

Sriver säkert i kväll igen när J somnat.
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: