goder afton

2008-06-20 / 00:24:01
Hejhej!
Här har de varut en ganska så jobbig dag. Allt har kännts helt åt helvete.
Har inte en aning om hur jag ska junna leva nu när jag nästan inte kommer få in nå pengar.
Bröt totalt ihop förut när mamma va här. Tror inte jag pallar mycket mer motgångarnu. Hur ska jag kunna leva utan pengar?
Sälja hästarna gör jag bara inte , de är dom och hundarna som livet värt att leve och Johan förståss.
Men hur klarar man sej utan ett öre då?
Jag är inte redo för att börja jobba.
Hur som hellst så började tårarna bara spruta ur mej förut när jag och mamma skulle till grums med sadlarna. Bara small till och de kändes som att jag inte kommer klara detta. Jag orkar inget mer. Ja bara gråt å gråt och de fanns ingen hejd på de,
Får panik när jag inte vet hur jag ska göra för att klara mej.
Vill ju verkligen inte sälja nått av djuren, då dör jag hellre själv faktiskt.
skulle inte ha nått kvar att leva för utan dom. Djuren är ju mitt allt.
Får hopas att de går att lösa på nå annat sätt.

Fick iaf iväg sadlarna så nu är dom på försäljning. Hoppas jag kan få 6000 för dom iaf.
Monica hjälpte mej med hästarna idag. Jag hade verkligen ingen ork och lust. Psyket spökar nå så inni helvitti.
Glad att jag får så mycket hjälp från stallet som jag får.
Är nåstan så jag börjar gråta av att bara skriva detta =( allt känns så hopplöst. Hade jag inte haft Johan här som stöd hade jag aldrig pallat detta.

Under kvällen har jag och J legat och kikat på film .vi såg the Tattoist.Ganska bra film men jag fattade inte slutet. Men men.och jag har haft katterna i sängen som lite lugnande medel. Dom kan verkligen få en att slappna av. riktigt skönt att lyssna pppå en katt som spinner. Har dom ju inte i sovrummet annars, men idag kände jag att jag verkligen behövde dom.

Och i morgon blir de ju kalas åxå. vet inte riktigt hur jag ska orka med det, men jag vill för Johans skull. Vill ju va med honom. Jag tror att jag kommer att ta de ganska lugnt i morgon ev helt nykter. För som jag mår nu bör jag nog inte dricka allt för mycket om de går helt snett. För som jag mår nu blandat med alkohol kan sluta rätt illa. Men jag har ju J med mej som stöd.
Ska försöka få med Johan ut på en körtur bakom Jumjum i morgon =) Vill ju ha sällskap i allt detta eländet.
Ocg hovis kan inte komma förän nästa vecka *suck*
Vill ju kunna ha lite semester och inte tänka på jobbet nu utan bara ta de lugnt och hitta nya jag. Lätt när man får brev från både det ena och de andra om att pengar dras från mej.
Får hoppas att de löser sej. Jag vill ju kunna hitta på lite i sommar jue.
Nu ska jag dra nå gammalt över mej ett tag och bara gråta ut. För de finns mycket tårar kvar.

Trevlig midsommar till er alla läsare!!!
Kram♥

Johan jag älsklar dej! Puss♥
Kommentarer!
Postat av: Tezz

Hej!

Hoppas verkligen de löser sig med pengarn!!

fk är inte helt kloka dom..=(

Men bor du hemma eller bor du själv?

Ja tänkte på om du inte får in nå pengar vem ska då betala hyra å så?, fy fan.. håller tummarna för att de löser sig fort!!!

Tänker på dig!

KRAM Tezz

Kommenterat - 2008-06-21 / 00:30:35  | URL - http://3ez.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: