flygfältet

2008-06-15 / 23:19:19
idag har de vart träff och körning ute vid flygfältet. Johan körde ett par repor och tog väl alla han körde emot. Familjebilen kan att den åxå =)
Hade med mej Harry dit som verkligen skött sej exemplariskt. Han har verkligen vart jätte duktig hela dagen. Sköttesej och skällde inte på någon. Utan lallade runt i sin lilla Harry värld.

När vi va klara på flältet åkte vi hem och hämtade dom andra två stackars krakarna som även dom skött sej bra när vi va borta.
Sen åkte vi upp till stallet och pysslade om Jumjum och sen skrittade jag en barbacka tur på honom och Johan promenerade med mä hundarna.
Jätte glad för de sällskapet och att vi gjorde nått tillsammans som inte hade med bilar att göra.
Även om jumjum va stum i fjädringen bak =)
Skönt för både oss Jumjum och hundarna att få komma ut på promenad så.

När vi kom  hem så grillade vi och de va riktigt gott med mat och trevligt sällskap.
Eftermiddagen har vart helt underbar med bara jag, Älsklingen och djuren.
När vi ätit la vi oss och kollade på Arn och hade det jätte mysigt. Bara såååååååå skönt att få ligga och mysa med älsklingen utan att nån annan är i närheten. Utan bara vi två. Bättre än jag mår då kan man inte må ♥

Nu ska vi väl snart sova tänkter jag. blir väl en film som älsklingen somnar till. Stackarn ska ju upp tidigt.
Jag skulle haft Zelda i morgon, men så blev de inte.
Så då tänkte jag att jag skulle ta å lägga den tiden i stallet i stället. Motionera Jumjum lite och sen pyssla med Svarten.
Men först ska jag ta mej en välförtjänt sovmorgon innan jag hittar på en massa =)
Nu blir de pusskalas.
Natti natti!
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: