Dagens bildskörd =)

2008-06-11 / 22:12:30

Då ska vi se då.
 Blir nog ett stort gäng med bilder nu =)
Börjar på mina små pojkar som sover♥
Inte alla som gör bilsportstumme i sömnen =) hiihii
(små bilder=klickbara som vanligt)
 
   
    
 
 Sen så har vi surgubben och den där svarta fästingen då. Johan fick stå å locka Gino med hö för att jag skulle slippa ha honom som ryggsäck medans jag försökte att få tag på Jumjum.
 Ja jag vet att Jumjum ska föla snart =)
  
  
   
 
   

  
  
 

  
  

  

  
Så de va häst bilderna de 
*pust*
För er som kanske inte vart med från början.
JumJum
Varmblodstravare på 13 år. Gått på banan tills han va 8 men håller nu på att skola om han till "ridhäst" Som ni ser på hans mage så går de alldelles utmärkt=)
Gino
Frieser hingst på 6 år.
Haft honom sen han låg i mammas mage och fick hem honom till mej när han va 6månader.
Har ridit och kört in honom skälv. Även han går ganska så lugnt nu. Mest min medis som motionerar honom. Skulle ha blivit pappa typ nu. Men tyvärr gick de inte vägen.

Så de va lite snabbfakta =)
Nu går vi över till lite allmänna bilder =)

Nu gav ladad upp bilder funktionen av så jag får fortsätta om en stund igen.
Tar resten av bilderna i morgon i stället. blev ju helt drygt detta när de bara bråkar.
Kram♥


 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: