Busbilder på mej och Johan

2008-06-05 / 14:49:04
Vi satt ju och drack lite en kväll när vi grillade. Och då hittade jag ju en massa inställningar som vi va tvugna att kolla hur dom blev på bild. Många busbilder blev det =)
Dock är inte bilsportstummen med så jätte ofta. Johan du måste bättra dej med detta =D
 Då börjar vi då.
 Älsklingen min får börja att vara med =)
Älskar dej!♥
 
   
  
  
 
  
 
Min hundrädda pojkvän
   
 
  
 

Här är några som grymt gärna skulle vilja ha lite kött.
 
Och här har vi en som helt enkelt tar för sej
   
Slutet gott, allting gott!
Har massa mer busbilder, men vill ju inte tråka ut er så jag tog bara med dissa.
Hoppas ni iaf fick lite roligt åt dom.
Kram♥


 
Kommentarer!
Postat av: anna/ luxi

söta ni är! och vovvarna också!!

Kommenterat - 2008-06-10 / 23:35:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: