Burger King igen =)

2008-06-11 / 21:23:12
Tjena!
Precis kommit hem efter en tur in  till stan. Givetvis åt  vi på BK.
Innan vi åkte till stan så va vi in till hästarna och stre lite med Z och E. Tog lite bilder på hästarna åxå men dom lägger jag in senare.
Jumjum hade krälat sej ur halva grimman åxå. men ni ska inte tro att de är bara å bafra att få tag på honom i hagen. Han börnade runt så in i h*lvete och ville minsann ha sin grimma så. Men tillslut så fick jag tag på honom. Me hjälp av havre, men de va knappt de gick då =)
Även detta kommer med i bilderna senare.
Har typ inte gjort nånting under dagen. Försökt att komma upp i 500 000 juveler på king.com bara =) De är till att vara upptagen lixom.
Imorgon är de studenten så vi ska väl åka in å se på fulla odrägliga människor i stan på kvällen. Sånt skulle ju vi aaldrig hålla på med lixom.
Tur för mej att jag får komma in och se lite som inte tagit studenten själv =)
Senare blir de väl till att kolla på Arn hade vi tänkt oss. Vet inte om de blir till att klara 8an först =D

Hästarnas fötter börjar bli riktigt kassa efter de torra vädret. Får försöka att få ut hovis så snart de går.
Vill ju komma igång och rida Jumjum igen. Han är onekligen rätt tjock nu. De kommer ni se på bilderna sen.
Har tom tagit kort på katterna som inte fått vara med inne i bloggen nått än.

Till helgen blir de Eda träffen på lördag och flygfältet på lördag. Johan ska dit å rejsa med Ådin (läs familje kombin)
Ev ska vi kanske ut och käka lite med L och G på lördag kväll, men får se hur de blir.
Hur som hellst så blir de full fart denna helgen åxå.
De är Tramsträff (Tingetträff) på High chaparall, men de ser rätt mörkt ut med att åka dit nu.
Hade vart riktigt kul om Z och E hade blivit med dit dock.
Sen hade de ju vart super kul att träffa alla Tingarna åxå. Men de får väl bli en annan gång hoppas jag.

Nu skaj ag ta å få in bilderna i datorn så jag kan lägga ut dom här sen så ni får se på mina knubbsälar och mina katter. Tog jätte söta bilder på Johan och Harry igår åxå när dom typ låg och sov på samma kudde. Helt toksöta båda två.
Ha de så gott tills nästa inlägg kommer =)
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: