Borta bra men hemma bäst..

2008-06-09 / 17:52:54
Go kväll!
Har precis stigit upp ur sängen typ. Sovit nästan hela dagen. Va uppe en sväning i några timmar men sen däckade jag igen.
Nu har jag iaf vart ute och vattnat min gräsmatta och Johan va här och vände i dörren =)
Tror bestämmt att jag verkligen behövde den vilan jag tagit mej idag. Är verkligen helt slut efter helgen.
Skulle ju ha stäsat och grejer men jag orkar verkligen inte idag. Ibland måste man bara få ta de lite lugnt.
Johan kommer väl snart tillbaka så då tänkte vi oss att vi skulle köpa en pizza.
Har kikat runt lite efter bilder från Bug run, men de är mest bilder på dom äldre bilarna. Så vet ni någon som har massa bilder kan ni väl skriva en komentar om vart man kan hitta dessa =)

Vrååååål!!! Harry har kntckt en flipflop av mej igen som han så snällt smaskar på. Nedrans hund..

Nu kom herrn i huset tillbaka.
Höres senare.
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: