Bilderna som jag kämpat med i flera dagar.

2008-06-18 / 16:18:13
Nu ska jag göra ett nytt försök med dom där stackars bilderna som vägrar att komma med i bloggen.
Tog några nya idag åxå =)
 Försöker med bilder på mina små ögonstenar först
 
  
 De verkar ju funka =)
 Så jag fortsätter då.
 Bilderna är som vanligt klickbara.
 
 Lägg märke till min trötta älskling i bakgrunden =)
  



Så, de va hundarna de. Lukasen hade inte fastnat på nån bild denna gången.
Nu fortsätter jag med lite Jumjum bilder. Även Gino slinker väl in på nån bild. Lite svårare att fota honom eftersom han alltid ska stå å pilla i mitt hår eller åxå sitta i mitt knä så fort kameran kommer fram.

  

  



  
  

  

  

  

 
End of story
Kanske inte så jätte roliga bilder.
Men ändock bilder på mina skönheter ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: