ännu en dag på hästryggen

2008-06-17 / 22:06:29
Tjenna.

Idag är jag ännu mer stolt över mej själv när jag nu i tre dagar i rad har vart upp på hästryggen.
Ringde till grannstallet i fm och frågade om jag får låna deras ridbana. Och de fick jag =) Bara de att jag vågade ringa och fråga är en stor grej för mej.
Så idag så red jag i en ny sladdad paddock =)
Darlingen kom och mötte mej med hundarna så på hemvägen fick jag sällskap av 3 hundar och två rottweiler =) (lilleman och Samira)
Sen har jag pysslat om Jummisen ordentligt och duschat av honom.
Så glad att jag orkat va i stallet så mycket som jag orkat nu i några dagar.
Hoppas att orken håller i sej.

Tidigare under dagen har jag passat en löpande Zelda. Så Pim och Harry har haft fullt upp. Fast dom fick va instängda nästan hela dagen eftersom jag vet hur de gick sist när Zelda löpte och jag passade henne *rodnar*
Sen så har jag ju kört audi helt jätte långt åxå =) hela vägen till lilla konsum *fniss*
Tror inte älsklingen va nå nervös iaf =) eller? (fick inget svar, kan ta de hur som hellst)

När vi kom från stallet åkte vi till Petrus kiosken och köpte oss lite mat så vi blev mätta och belåtna =)
Efter de har vi legat och kollar på The Spiderwick. Rätt bra f ilm faktiskt. Gillar fantasy/äventyr filmer.
Får väl se om vi tar oss en film till inna Mr somnar =)

Imorgon ska jag försöka ta mej i väg med sadlarna som ska säljas. För nu när försäkrings bolaget inte va nå snälla alls mot mej så kan jag nog behöva de där extra klirret i kassan.
Ska även försöka ta en liten tur med Jummis i morgon åxå. Lika bra att köra på nu när man har farten uppe. Får se om även Ginosen kan få komma ut lite. Beror lite på hur öm i fossingarna han är. Tror dock inte att han ömmar nåe, ser bara väldigt torr och sprucken ut. Men vi får väl traska i gräset.
Hoppas att hovis snart har tid att komma.
Nu ska jag sno mej en puss och se om älskling vill välja nästa film.

Fortsätter med dom andra bilderna i morgon eller i natt =)
Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Monis

Hej! Allt bra? :)

Tänkte önska dig en trevlig midsommar!

Kram kram!

Kommenterat - 2008-06-18 / 12:21:36  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: