2 månaders mysdag

2008-06-22 / 23:49:34

ídag är de alltså 2 månadersedan jag och Johan träffades,
Vi har haft en jätte mysig helg. Först kalaset på fredagen då. SEn har vi i stort sett bara myst och ätit glass resten avdagen. Och kikat på lite fiim.
På kvällskvisten så lagade vi oss mat. jepp ni läste rätt, vi lagade iordning en god middag här hemma. Man får ju slå på stort när de är 2 månaders dagen lixom =)
SEn så va vi ju i stallet förut åxå. Vi va ute och körde JUmjum och jag är impad av att Johan vägade bli med =) Men jag uppskattade det verkligen.
Vi va i stallet en hyffsad stund iaf. Hade tid över att pyssla om Jumjum lite och han fick äta sin mat inne =) SEn stod Johan och höll i honom medans han åt.. =) Har börjar tuffa till sej lite nu när han vågade bli med ut och köra Jummis. Hoppas att han kommer att vilja bli med ut fler gånger. Är ju så trevligt med sällskap. Kan ju hoppaspå bättre väder nästa gåmg. För idag ösregnade det.=(

Har en annan grej vi behöver få ur oss åxå.   De är så här att Harry kom ut ur gareroben idag. Har haft våra misstankar men idag kom de fram att de är så =)

Tillbaka till 2 månaders dagen!!
Dom här månaderna har vart dom bästa i mitt liv. Har aldrig mått såhär bra och är så lycklig tillsammans med Johan. Han är verkligen min klippa. Vill att de sja va vi för alltid.♥
Du är helt klart bäst.
Släpper dej aldrig.

Jag har fått en miljon med knott bett åxå. Kliar som satan, men dom är bara i pannan, halsen och lite på hakan, vet inte om de är knott eller nå annant vidrigt djur. Kliar som fan gör de iaf.
vill inte ha stora bölder i ansiktet heller =(

Jumjjum skötte sej bra i kärran idag. Lite lagom pigg. Har ju inte kört honom på ett år. Men han verkade tycka att de va jätte kul. Så jag får väl köra oftare igen. De ger ju bra träning iaf.
Nu ska noh min prins sova och jag se på nån mer film kanske.
Har massa bilder att lägga in åxå men de får bli en annan gång de. Orkar inte de nu.

Sov så gott alla!!
Kram♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: