100e inlägget!!!

2008-06-10 / 14:07:31
Jaha, va ska man skriva idet då??
Tycker jag har vart riktigt flitig med att blogga den tiden som jag haft bloggen.'
Tackar Mona som fick mej att börja.
För de är ju riktigt kul.

Nu har jag äntligen fått in bilderna från helgen i bloggen åxå.
Kanske inte så roligt för andra att se, men vi hade skit kul iaf =)

Har inte orkat göra så mycket under dagen.
Är kraftigt sliten efter helgen och skulle hellst vilja gå i ide.
Mår inge vidare nu när jag inte går på några tabletter heller. Känner mej alldeles matt och utsliten.
Skulle verkligen behöva få nå gjort här hemma för de ser ut som ett slagfält med all lera och jord som hundarna drar med sej in.
Men jag känner mej för tillfället för svag för att städa och plocka.
Johan är väl på jobbet och sliter han. Lite pinsamt att jag bara går hemma på dagarna och inte gör någonting.
Men jag ska ju egentligen inte ta ut mej för mycket heller.
Och nu vet jag ju varför jag mår som jag mår. Först då så har vi ju hållt igång rätt mycket den senaste tiden. Och sen inga tabletter på de. Och värmen gör väl sitt åxå.
Hoppas att jag snart piggnar till iaf så jag orkar åka till mina hästar och iaf klappa lite på dom.
Jumjum har ju vilat såpass länge nu så han dör nog inte av att vila ett gäng med dagar till.

Ikväll blir de lugnt. Film och nå gott att äta tänker jag. Får väl se om J kommer hit eller om han sover hemma hos sej i natt.
Han borde ju åxå vara sliten.

Jädrar va de blåser ute då! Tro att sovrumsfönstret trillar av snart =o
Hundarna är nog rätt nöjda över att ha ´mej hemma igen. Dom ligger tätt intill mej hela tiden, och reser jag mej så reser dom sej =)

Hoppas Nygren snart får ut sina bilder från helgen åxå. Kul å se va någon som kan fota kan åstakomma efter helgen =)
Nu ska jag fortsätta att slappa och se om viljan och orken till något vaknar till liv igen.
Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Mona

Kul att du skriver med mitt namn i din blogg :) försätt blogga :)



Kram

Kommenterat - 2008-06-10 / 14:36:24  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Postat av: Mona

Kul att du skriver med mitt namn i din blogg :) försätt blogga :)



Kram

Kommenterat - 2008-06-10 / 14:37:05  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: