Ute och grillar och dricker öl

2008-07-04 / 21:13:06
Nu sitter vi på nya uteplatsen här hemma och grillar fläskfile och dricker kall go öl. De är såhär sommaren ska va =)
Här kommer en liten bild på halva uteplatsen iaf. Är inte riktigt klar än ska upp lite mer mur. Men gud så bra de kommer att bli =)

Visst ser johan ut som en mäster kock *fniss*
Kommer att bli en inbyggd grill i muren sen och lite mer trapp på sidan. Och inte nog med det, de ska bli gräs på gräsmattan åxå *asg*

Vi va i stallet förut och småpysslade lite. Blev ingen ridning idag heller. Men dom hade tagit in höt från stora fältet så nu kan jag rida där i morgon. Så har jag planerat att Jogan darlingen ska fota lite =)
Men först ska vi passa Zelda under dagen. Så de kommer nog va fullt ös medvetslös under dagen i morgon =)
Senare blir de nog för oss att titta på narnia så Johan sett den innan tvåan kommer.
Om jag stavar dåligt så kan de va för dom ynka två ölen jag druckit *flabbar* De är till att va lättpåvärkad =)
Nu är nog käket snart klart.
Ha en bra kväll!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: