Stallhyror??

2008-07-02 / 14:49:26
Jag är lite nyfiken på vad andra har för stallhyror. Vad som ingår och hur själva stallet och hagar och allt ser ut. Ridmöjligheter? ridhus? Dusch? Ja allt. Va tycker ni är en rimlig stallhyra lixom =)
Tackar så mycket för svar!
 
Kommentarer!
Postat av: Mona

Svar: Ja han är jätte söt lilla vovven :)

Sov så gott :)

kram

Kommenterat - 2008-07-02 / 23:51:37  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag hyr ett stall tillsammans med en vän :).



8 boxar, uppvärmd Stor sadelkammare (perfekt eftersom jag har så förbannat mkt saker) ridbana 20x40, toalett men tyvärr inte dusch.



Hagarna är skit, drygt 1 hektar bara.....

Några 100 m till havet - det ger lite pluspoäng mot hagarna :D. Ridvägarna är rätt ok, skog har jag drygt 2 km till. Bor i en MKT hästvänlig kommun och det är ridvägar precis överallt, alla låter alltid hästarna komma före trafiken. Typ 7 v 10 pers här har hästar..

1 km till privatägt ridhus!



6000:-/månad. Ingenting ingår.

Sjukt bra pris med tanke på läget! (skåne)

Kommenterat - 2008-07-08 / 21:45:09
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: