Städar tvättar och dolar

2008-07-03 / 14:39:15
*pust och stånk*
Håller på å städar och har sorterat tvätt och börjat tvätta. Är helt sjösvett för de är ju inge dåligt varmt heller.
Har satt igång varenda takfläckt i huset för att de ska fläkta lite.
Mamma har vart här med nån matlåda till mej åxå. Hon är go hon. Älskar min mamma.
Julia (mamms hund) ligger på operations bordet nu och opererar bort några tumörer. Hoppas att dom inte är elak artade iaf. De är ju hur som hellst synd om henne och hon kommer nog ha bra ont i kväll och natt.
Hundarna ligger här helt utslagna av värmen och bara flåsar.
Såg på The Slaughter rule igår. Den va väl kanske inte riktigt som jag tänkt mej. Men då har jag ju väntat mej rätt mycket av den när jag letat efter den så länge. Men bra va den och helt klart sevärd.
Skulle verkligen vilja ha en ny soffa så man kan ligga ute i tvrummet och titta på tv igen. Men nya soffan lär ju få vänta ett bra tag till.
Har ringt till vc åxå för att få nya sömnisar, men de kan nog bli drygt för min doktor är på semester och sköteskorna får inte skriva ut eller va hon sa. Jag vill ju få sova. Behöver verkligen få lite sömn i kroppen. Orkar ju inte med dagarna annars.
Blir stallet senare i kväll idag åxå. Går ju inte att göra nå med hästarna i denna värmen. För varmt för både dom och mej.
Nu ska jag ta de lite lugnt ett tag innan de är dax att slänga in en ny tvätt i maskinen.
Ska väl ta lite mat och sen spela lite på King.com (sidan som äger)
Ska försöka tömma min kamera på bilder sen under dagen åxå så de blir en bildbombning här inne =)
Ha en fortsatt bra dag!!
Kommentarer!
Postat av: Mona

åh tack du :) Han brukar inte vara sån som köper saker till mig, men nu har han skärpt sig lite grann.. de kostar ju lite grann ifall man ska ha flickvän ;) hehe!

Lycka till med städningen , själv tvinga ja killen städa igår medans ja o vovven gick ut på en lång promenad :) kramis

Kommenterat - 2008-07-03 / 15:39:32  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: