Soligt och varmt

2008-07-02 / 14:34:23
Nu har värmen kommit tillbaka till oss igen. Skönt som tusan. Synd bara att de inte blev nå kusten i morgon. Hade vart skönt i detta vädret de. Men vi får hoppas att de håller i sej nästa vecka åxå.
Nästa helg bär de väl av till rudskogen åxå. De kanske kan bli kul, vem vet. Blir väl bara där i två dagar iaf tror jag.
Denna helgen ska jag passa Zelda för husse och matte ska gifta sej. Kul för dom. Så den lilla damen blir väl här nästan hela lördagen. Kul för mina grabbar de.
Annars tror jag att de skulle bli lugnt denna helgen. Skööönt. Blir väl iväg en sväng på lördag kväll bara. Men ändå lugnt.
Hade tänkt att jag skulle åka upp till stallet innan Johan slutar idag, men de är ju på tok för varmt för att motionera häst än så länge. Och jag vill ju röra på Jumjum lite.
Fick reda på igår att mina hästar ska få gå på framsidan ett tag iår. Skönt för dom att få lite gott gräs att äta. Är ju inte direkt mycket där dom står nu
Va sådär måttligt kul att betala stallhyran till en av hästarna igår. tog ut mina sista 1900 som ska gå till stallet. Nu har jag en hundring kvar att leva för denna månaden. Nån som har en aning om hur jag ska göra den så dryg som möjligt?
Hoppas dom där nedrans sadlarna blir sålda så snart de bara går. Lite semester pengar vill jag ju ha iaf.
Tur att jag har så underbara föräldrar och pojkvän som stöttar mej. Annars hade jag aldrig klarat detta *suck*
Hatar att inte ha några pengar!!!
Man vil ju kunna leva lite iaf. Nu har jag inte ens så jag kan tanka bilen. Och de går ju åt ganska mycket soppa när man är i stallet varje dag och sen har nästan 2 mil dit och sen 2 mil hem.
Ne nu ville hundarna komma in. Dom har legat ute i solen ett tag nu, men tröttnade rätt fort på värmen.
Jag ska väl ta mej nått och käka.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: