Sjuker och nedrans mardrömmar..

2008-07-23 / 13:12:48
Hallo!
Efter en inte allt för uppigande natt så har jag iaf lyckats vila lite och mår lite bättre. Har nog yrat hela natten och nu på fm har jag bara drömt mardrömmar.
I morse när Julia kom hit hade jag ingen röst och mådde pyton.
Hoppas jag mår bättre i morgon när vi ska till kusten.
Blir så sur för jag skulle få pengar denna veckan men har inte fått dom än. Kul och åka i morgon om jag inte har ett öre. Då får man blinka i ögonen åt paranteserna lite =)
Som sagt, idag är vi Julia vakt här. Och hon verkar sådär måttligt road som vanligt över att vara här. Hon haltar fortfarande men börjar bli lite mindre stel tror jag. Men jädrar vilken plats damen tar i sängen. De har vart riktigt trångt här på mörakvesten. =)

Mardrömmen...
Jag och Johan va på fest (ovanligt) sen skulle vi hoppa på en båt men jag hann inte med men de gjorde Johan och han struntade i mej och åkte.
Jag hade av någon anledning bara Pim hemma och ringde till mamma (försökte som vanligt att få fram numret men hade jätte svårt med det.) Mamma skulle ha hämtat upp Pimpen men när hon kom hem hade han slagit ihäl sej.
Jag frågade flera gånger om hon drev med mej men de gjorde hon inte. Jag bara kände hur paniken steg och hur tårarna började spruta.
Försökte ringa Johan för att berätta att Pim va död. Men lyckades inte få fram nått nummer så jag kunde ringa honom.
Vaknade i ren panik och började känna efter Pimpen. Så himla hemskt eftersom Pim verkligen betyder så himla mycket för mej.
Undrar massa över vad det betyder att Johan alltid är elak mot mej i drömmarna och varför jag alltid har sånt problem med att få fram numren när jag ska ringa. Har vart så i alla mina mardrömmar dom senaste åren.
Kommer inte in i telefonboken eller åxå går de inte att få till rätt nummer när man trycker på knapparna. Det är jätte hemskt.
Men Johan är go och snäll mot mej nu och Pimpen lever och det är huvudsaken. Hatar mardrömmar.
Har ju slut på sömntabletter igen så det är därför jag sover så oroligt och dom dumma drömmarna smyger sej på.
Nästan bättre att hålla sej vaken. Känslan man har dagen efter en madrdömm är ju så hemsk. De ryser i hela kroppen och man har nån olustig känsla inom sej hela dagen. Usch och fy!
Nu ska jag se om de går att roa Julia lite.
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: