Regnig söndag...

2008-07-06 / 21:20:25
Hallo!
här sitter vi och har precis kikat på Smala Sussie. Helt kul film. Va längesen man såg den.
Igår kikade vi på narnia så nu har Johan sett den när tvåan kommer =)
Bidde inge bloggande igår, men inte har jag så mycket mer å skriva idag för de.
Idag har vi tagit det ganska så lugnt. Vi va in till arken zoo en sväng förut och sen till djuraffären i skåre. Så nu försöker jag flirta till mej två degusar av Johan =) *blink blink* *fniss*
Får väl se hur de går med den saken =) Men dom är grymt söta och jag vill verkligen ha =)

Under kvällen så har vi grillat skumm fläskfilé och sen sett på filmen då. Blir nog en film till i kväll. Funderar på Torsk på tallin, kör svenskt idag =)
Sen va vi i stallet en snabbis förut. men de va rätt snabbt avklarat idag. Hundarna fick springa av sej lite iaf =)
Vi skulle ju vart till kusten i morgon, men som vädret ser ut nu så kan vi nog skicppa de. Så då kör jag en blinka i ögat dag i morgon i stället, så får vi se när de blir kusten =)
Kommer inte på nå å skriva nu, återkommer kanske senare.
Kommentarer!
Postat av: Mie

Så underbart att läsa det du skrier!!

Man kan ju riktigt känna hur lycklig du är!!!



ler stort



Kram på dej!!

Kommenterat - 2008-07-08 / 09:48:38
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: